BTS (방탄소년단) 'IDOL' Official MV




Dzisiaj ukazała się nowa piosenka koreańskiego zespołu BTS pod tytułem "Idol".Trafiłam na ich muzykę niedawno przez przypadek i spodobała mi się.Nie jestem fanką żadnego idola czy boysbandu po prostu słucham tego co mi się podoba,wpada w ucho i ma orginalny tekst i przesłanie (zdarza mi się słuchać czegoś do bani również).

 A pro po tej piosenki jest naprawdę dobra , ciekawa i wpada w ucho (chociaż nic nie rozumiem bo śpiewają po koreańsku a tłumaczenia tekstu jeszcze nie ma.)To pomimo to podoba mi się.Nawiązują bitem do tradycyjnych koreańskich i afrykańskich rytmów.Nie wiele wiem na ten temat więc pozostawiam to A.R.M.Y( ich fani).
Zazwyczaj nie zwracam uwagi na teledyski bo nie  nawiązują  do piosenki i nie wnoszą niczego  oprócz tego że przyciągają swoją uwagę.

Natomiast tym razem teledysk przykuł moją uwagę ponieważ takie mam odczucie że nawiązuje do treści piosenki(taka jest moja opinie) i ulubionych rzeczy i oraz przeżytych doświadczeń chłopców.
1.Na początku jest zachód słońca chłopcy w swoich wycieczkach do Hawaii czy Dubaju mówią że podoba im się zachód słońca.
2.Klatka z rekinem nawiązuje do nurkowanie na Hawajach (gdzie mieli tygodniowy urlop).
3.Budynek gdzie wszyscy tańczą również nawiązuje do wycieczki w Dubaju.
4.Scena gdzie  są ogromni i pochylają się nad scena gdzie występują  nie jest niczym nowym (nie obraźcie się ale gdzieś już trafiłam na ten koncept parę lat temu i to kilka razy.) Właściwie to oznacza międzynarodową sławę.🌍🌎🌏
5.Kukiełki i zwierzęta przypominają mi afrykańskie rytmy.
6.Reszta przypomina japońskie anime.(pastelowe kolory ,rysunki itp.)
No cóż chłopcy jest zwykle są przystojni i seksowni cała siódemka (ładnemu we wszystkim   do twarzy.) W kilku komentarzach trafiłam że teledysk to misz masz.No cóż życie Idola to jeden wielki misz masz zwłaszcza w trakcie trasy koncertowej i promowaniu płyty.Jednego dnie jest w Tokio z koncertem  dwie  godziny później musi pędzić na następny  na drugim końcu świata.Tak samo jest z fanserwice i wywiadami.Wierze ,że chłopcy mają cały dzień zapełniony.No cóż takie życie artysty a zwłaszcza idola.
Powodzenia na trasie koncertowej chłopcy i znajdzie trochę czasu na zwiedzanie i odpoczynek.
3
#BTS # "Idol" # 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 1

Hej.