Dzieciak rz膮dzi


The boss baby馃槉馃槈


Dzieciak rz膮dzi




Ostatnio obejrza艂am bardzo fajna bajk臋 bardziej dla starszych dzieci ni偶 dla maluch贸w.By艂a bardzo zabawna i pokazywa艂a w ciekawy spos贸b relacje mi臋dzy rodze艅stwem.Ka偶dy kto ma starsze lub m艂odsze rodze艅stwo wie o co chodzi ,a ci kt贸rzy go nie maj膮, maj膮 na pewno fantastycznych przyjaci贸艂,ale to nie zast膮pi im rodze艅stwa (niestety lub stety oce艅cie sami).Bajka bardzo mi si臋 podoba艂a ,u艣mia艂am si臋 w niekt贸rych momentach i przypomnia艂a mi moje relacje z siostr膮 jak by艂y艣my dzie膰mi.Polecam t膮 bajk臋 wszystkim dzieciom ,doros艂ym po prostu wszystkim.Wed艂ug mnie warto pokaza膰 t膮 bajk臋  dzieciom,gdzie ma pokaza膰 si臋 m艂odsze rodze艅stwo.Pokazuje 偶e posiadanie rodze艅stwa jest inspiruj膮ce,ciekawe,zabawne ,czasem wkurzaj膮ce,dzielimy razem smutki i rado艣ci,sekrety miedzy sob膮 i rodzicami ( na pewno tak 馃槈).Mo偶e z pocz膮tku wydaje si臋 ,偶e odbiera ci ca艂膮 mi艂o艣膰 rodzic贸w,natomiast prawd膮 jest taka 偶e rodzice maj膮 tak du偶o mi艂o艣ci 偶e dziel膮 jej r贸wno na wszystkie dzieci.Prawd膮 jest te偶 to ,偶e jak rodzice odejd膮 to nie jeste艣my sami.(Nikomu nie 偶ycz臋 straty rodzic贸w ,po prostu stwierdzam fakt).

Nie mam dzisiaj weny na pisanie recenzji dlatego zamieszczam link poni偶ej do recenzji z filmweb ,kt贸ra wed艂ug mnie najlepiej opisuje t膮 bajk臋:


Je艣li kto艣 ma inne rozmy艣lenia komentujcie.
Bez wulgaryzm贸w prosz臋 i wyzwisk bo usun臋 komentarz.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdzia艂 1

Hej.